Henna Treatment WAX

Dużo piszę o jedzeniu, ale postanowiłam powiedzieć o mojej ulubionej, ukochanej masce na włosy.
Jest nią henna treatment wax.
Włosy są po niej naprawdę miękkie.


Zapuszczanie włosów bywa zmorą, szczególnie gdy macie za sobą nieudaną wizytę u fryzjera, lub przestałyście lubić grzywkę.

Ja pokochałam waxa w momencie  gdy po wizycie u fryzjera mój ówczesny narzeczony zapytał to co , ślub za rok?
I właśnie wtedy pomyślałam ze trzeba go zabić , przecież każda panna młoda chce mieć długie włosy.
Przygoda z waxem była owocna, włosy rosły szybciej i były nawilżone.
Polecam.

---------------

I usually write about food, today I want to tell you about my favourite mask/conditioner for hair.
It is henna treatment wax.
Hair is really soft after .

Growing hair can be nightmare, especially after cut at hairdresser , or getting fringe,

I fell in love with wax few years ago when i cut my hair and than my fiance told me we are getting married next year.
And that I was close to kill him!All brides want to have long hair and I just cut them.

My adventure with wax was long . My hair grown faster and they were softer.

I recommand.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz