Grzybek w zaspie śnieżnej - Mushroom in Snowdrift (A+)

Czy czasem po prostu otwieracie lodówkę i nie ma w niej nic na co macie ochotę?
Była szynka- której nie jadam, ser żółty też nie, bekonowi mówię nie nie. A zapomniałam jeszcze nutella i jak widzicie biorąc pod uwagę że jestem na diecie grupy A to wszystko się nie nada wało na śniadanie.
Olśniło mnie jak zobaczyłam mozzarellę i 2 pieczarki. Poszukałam inspiracji i już wiedziałam że to będzie pyszna kanapeczka :)

Tak to wyszło:

Potrzeba:
chleb żytni
1/4 cebulki
2 pieczarki
pół mozzarelli 
sałata do podania
sól i pieprz

No to ruszamy:
1.
Podsmażamy w kolejności cebulkę, pieczarki i przyprawiamy solą i pieprzem.
2.
Na wszystko dodajemy mozzarelle i mieszamy . Mozzarella zacznie się topić.
3. 
Gotową masę układamy na chlebie pokrojonym w kształcie trójkątów.







Palce lizać.

-----------------------------

Does it happen to you that there is nothing interesting in the fridge?
It happened to me today. There was ham, that i can't eat, cheedar I avoid, bacon is a no no for me as well. I would forget I had nuletta but as I am on group blood diet I can have any of above products.

I found 2 mushrooms left and mozzarella and that was it. I have looked for an inspiration and I created this ( picture above).

We need:
rye bread ( in triangles)
1/4 onion
2 mushrooms
1/2 mozzarella
salt 
pepper
rocket salad for decoration.

Let's go:
1. Fry in order, onion, mushroom and add salt and pepper
2.Add mozzarella and it will start melting.
3. Put it on the triangles and eat.

Don't be shy to lick your fingers it is totally normal !!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz