Tropikalny medalion z kurczaka - Tropical chicken medallion (A+)

Gdy za oknem deszczyk pada trzeba przenieść się w tropiki . Dzisiaj wykorzystuję kurczaka który jest dopuszczony w diecie grupy A. No i tak to wyszło.




Potrzebujemy:
2 piersi z kurczaka
sos sojowy
miód
sól
pieprz cayenne
ananas
ziemniaki 
szczypiorek

No i po kolei:

1.
Rozciąć piersi i rozbić na cieńsze.
2.
Smażymy rozbite piersi na patelni na oliwie z dodatkiem sosu sojowego i miodu.
3.
Gotowe piersi układamy w naczyniu w którym będziemy je zapiekać.
4.
Dekorujemy je ananasem i pomidorem
5.
Moja wersja jest bez ziemniaków ale ponieważ moje chłopaki chyba byliby głodni to dla nich łódki ziemniaczane. 
zostawiłam obierki ananasa i ułożyłam na nich ubite ziemniaki.
6.
Wszystko wrzuciłam do pieca i gdy wszyscy są już głodni serwujemy.



------------------------------------
When it's raining it is better to move to tropical climate. Today we use chicken that is neutral in the A group blood diet.

We need:
2 chicken fillets
soy sauce
honey
salt
cayenne pepper
pineapple
potatoes
chive

Start:

1. Cut the fillets and make them more flat

2.Fry fillets on olive oil and add soy sauce and honey.

3.Ready fillets  put in the dish that will later go to oven.

4. Decorate  with pineapple and tomato.

5.Leave skin from pineapple and  put on it mashed potatoes.

6. Put everything in oven and serve then everybody is hungry.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz