Łosoś i sushi - Salmon & Sushi (A+)

Od niedawna zasmakowałam się w sushi. Myślałam że to nie jest danie dla mnie. Surowa ryba jakoś do mnie nie przemawiała i było tak aż do momentu gdy spróbowałam.
Wtedy wiedziałam już że się polubimy.

To moja wersja , zapraszam.


Zaczynam od zawijaska z wędzonego łososia.

Potrzebujemy:
Płat łososia wędzonego
serek ricotta
pieprz gruboziarnisty

1.Układamy łososia na folii aluminiowej.
2.Serek ricotta łączymy z pieprzem gruboziarnistym.
3.Układamy ricottę na łososiu.
4.Zawijamy jak wrap.





Sushi w moim wykonaniu:
sushi nori
ryż
łosoś
marchewka
ogórek
marynowany imbir

Do podania:
sos sojowy
wasabi

1.Ugotować ryż,
2.Zetrzec ogórka i marchewkę.
3.Na płat nori układamy ryż na około 1/3 ( tak jak na zdjeciu)

4.Na ryż nakładamy warstwowo resztę składników.
5.Zawijamy , dociskając ciasno żeby były zbite.
6.Kroimy, podajemy z sosem sojowym i wasabi.
Smacznego, zapraszam do zabawy.

-----------

I have started liking sushi lately.
I have been thinking it is not for me.
Raw fish never sound good for me and it was like that until I tried it.
Than I knew we will like each other.

We need for salmon roll:
smoked salmon
ricotta
peppercorn

1Put salmon on kitchen foil
2.Mix ricotta with pepper.
3.Place ricotta on salmon.
4.Roll it and cut.

Sushi my way:
sushi nori
rice
grated carrot
grated cucumber
marinated ginger
salmon raw
 For serving:
soy sauce
wasabi

1.Cook rice.
2.On the wooden mat place sushi nori.
3Put some rice (  like on picture).
4.On rice put other ingredients.
5.Roll tight .
6.Cut in pieces and serve with say sauce and wasabi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz