Dorsz w imbirowo -cytrynowym morzu - Cod in ginger-lemon sea (A+)

Gdy czytacie o diecie grupy krwi A to pierwszą polecaną rybką nie wędzoną jest właśnie dorsz.
Moja propozycja na dziś to dorsz pływający w morzu z cytrynu i imbiru. 
Gorąco polecam , naprawdę smaczne .

wygląda tak :

Potrzebujemy do zalewy:
oliwę z oliwek
sos sojowy (light)
sok z pół cytryny
pół łyżeczki imbiru w proszku
2 ząbki czosnku
łyżeczka musztardy
pół łyżeczki cukru

Zadanie jest dziecinnie proste, mnie pomagał mój 3 latek .

Mieszamy wszystkie składniki i marynujemy w nich naszego dorsza.
Dusimy go następnie na patelni z naszą zalewą i podajemy.
Ja podałam z zapieczonym ryżem.





Smacznego!

-----------------

When You read about A group blood diet You will find cod as best fish for You.
My proposal for today is cod in ginger and lemon glaze.
I highly recommend as it is really tasty.

For the glaze we need:
olive oil
light soy sauce
hafl lemon juice
0/5 teaspoon of ginger
2 clove of garlic
teaspoon of mustard
0/5 teaspoon of sugar


Mix all for glaze and marinate cod. Fry it together with the glaze on pan.
I servew with baked rice.

Hope You like it.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz